ဇြန္လ ပထမပတ္ ရန္ကုန္ကား ေဈးကြက္အတြင္း အပ္ကားမ်ား ရွားပါးလာကာ စလစ္ေဈးႏႈန္းမ်ား
ျမင့္တက္လာၿပီး အေရာင္းအ၀ယ္ ပုံမွန္ျပန္ျဖစ္လာေၾကာင္း ကား၀ယ္ ေရာင္းလုပ္ကုိင္သူမ်ားက
ေျပာသည္။
"အခုလတ္တေလာ အေရာင္းအ၀ယ္ ပုံမွန္နီးပါး ျပန္ျဖစ္လာတယ္။ စလစ္ေဈးလည္း ျမင့္လာတယ္။
ၿပီးခဲ့တဲ့လေတြက အေရာင္းအ၀ယ္ သိပ္ၿပီးမေကာင္းဘူး။ ေမလ ေနာက္ဆုံးပတ္ ေလာက္ကစၿပီး
အေရာင္းအ၀ယ္ ပုံမွန္ ျပန္ျဖစ္လာတယ္။ မင္းရဲေက်ာ္စြာ ကားပြဲစားတန္းက ေျပာင္းရမယ္ဆုိေပမယ့္
သူဟာနဲ႔ သူေတာ့ ရွိေနေသးတယ္။ သီရိမဂၤလာ ကားပြဲစားတန္းကေတာ့ လက္ရွိအေရာင္းအ၀ယ္
က မဆိုးဘူးလုိ႔ ေျပာလုိ႔ရတယ္။ သိန္း ၁၀၀ ေအာက္ကားေတြ ေတာ္ေတာ္ေလး အေရာင္းအ၀ယ္
လုိက္လာတယ္" ဟု ကား၀ယ္ေရာင္းလုပ္ကုိင္သူ ဦးမင္း ၫြန္႔က ေျပာသည္။
ျပင္ပေဈးကြက္တြင္ ကားအေရာင္းအ၀ယ္ ျဖစ္လ်က္ရွိေသာ္လည္း ကားကုမၸဏီမ်ားတြင္ အေရာင္း
အ၀ယ္အနည္းငယ္သာ ျဖစ္ေပၚေၾကာင္း ကား၀ယ္ေရာင္း လုပ္ကုိင္သည့္ ကုိစုိးျမင့္၀င္း က ေျပာ
သည္။
"ကားအေရာင္းအ၀ယ္ ျပန္လုိက္လာလုိ႔ ၀မ္းသာပါတယ္။ ေက်ာင္းဖြင့္ ရာသီျဖစ္ေပမယ့္ လုပ္ငန္း
သုံးကားေတြ သိပ္အေရာင္း၀ယ္မျဖစ္ဘူး။ လုပ္ငန္းသုံးကားေတြအေနနဲ႔ သိန္း ၁၀၀ စြန္းစြန္းေလးနဲ႔
အေရာင္းအ၀ယ္ ျဖစ္ေနေတာ့ ၀ယ္သူအတြက္ ပုိၿပီးအဆင္ေျပ ႏုိင္တယ္"ဟု ကား အေရာင္းအ၀ယ္
လုပ္ကုိင္သူ ကုိမင္းထြဋ္ က ေျပာသည္။
ကားေဈးကြက္အတြင္း အပ္ကား ရွားပါးေနသျဖင့္ စလစ္ေဈးႏႈန္း ျမင့္တက္လာၿပီး 'လ' အကၡရာ
အမည္ေပါက္ စလစ္ေစ်းမွာ က်ပ္ ၉၅ သိန္း၀န္းက်င္ခန္႔အထိ ျမင့္တက္လာကာ ထုိသုိ႔ ျမင့္တက္
လာျခင္းမွာ 'လ' အကၡရာ အပ္ႏွံၿပီးခ်ိန္ သုံးလအတြင္း ဆက္လက္ အပ္ႏွံမည့္ 'သ' အကၡရာအပ္ႏွံ
ရန္မေခၚ ယူျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ သက္ဆုိင္ရာက အဆိုပါ 'သ'အကၡရာမ်ားကုိ ဇြန္လ ၅
ရက္ေန႔တြင္ စတင္လက္ခံသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျပင္ပသတင္းမ်ားထြက္ေပၚေနေသာ္လည္း တရား
၀င္ထုတ္ျပန္ျခင္းမ်ား မရွိေသးျခင္းေၾကာင့္ ျပင္ပကားေဈးကြက္တြင္ အပ္ကားရွားပါးလာကာ စလစ္
ေဈးႏႈန္း ျမင့္တက္လာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ကား၀ယ္ေရာင္းလုပ္ကုိင္သူမ်ားက ေျပာသည္။
" 'လ'အကၡရာကား အပ္ႏွံဖုိ႔ စီးေရ ၈၀၀ ေလာက္ပဲ က်န္ေတာ့တယ္လုိ႔ ဂ်ာနယ္ေတြမွာ ဖတ္လုိက္
ရတယ္။ အဲဒီက်န္တဲ့ကားေတြက အပ္ႏွံဖုိ႔ သိပ္ၿပီးေတာ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ရွိမယ္လုိ႔ မထင္ပါဘူး။ 'လ'
အကၡရာ စီးရီးထဲမွာ ကားေကာင္းကားသန္႔ေတြ အမ်ားႀကီးက်န္ေနေသးတဲ့အတြက္ မအပ္ျဖစ္တာ
ျဖစ္ ႏုိင္ပါတယ္" ဟု ကား၀ယ္ေရာင္းလုပ္ကုိင္သူ ဦးမင္းၫြန္႔က ေျပာသည္။
ကားေဈးကြက္အတြင္း တရား၀င္ ယာဥ္ေရာင္း၀ယ္ေရးစခန္းမ်ားႏွင့္ ျပင္ပ ယာဥ္ေရာင္း၀ယ္ေရး
သတ္မွတ္ေနရာေဈးကြက္တုိ႔တြင္ အေရာင္းအ၀ယ္အနည္းငယ္ ျပန္ျဖစ္လာေသာ္လည္း ေငြေပၚႏုိင္
ေရးအတြက္ အ႐ႈံးခံေရာင္းခ်မႈမ်ားလည္း ရွိေၾကာင္း ကား၀ယ္ေရာင္းမ်ားက ေျပာသည္။
"အခုေတာင္ လက္ရွိစီးေနတဲ့ ကားကိုေရာင္းၿပီး ဆီစားသက္သာၿပီး ကားသစ္လည္း ျဖစ္တဲ့ TATA
ကားကုိ စီးဖုိ႔ စိတ္၀င္စားပါတယ္။ လူေလးေယာက္ ေကာင္းေကာင္း စီးႏုိင္ၿပီး ဆီစား အမ်ားႀကီး
သက္သာတယ္။ တ႐ုတ္က တင္သြင္းလာတဲ့ ခ်ယ္ရီ၊ စက္မႈ၀န္ႀကီး ဌာနက ထုတ္တဲ့ ျမန္မာမီနီ
ကားေတြေတာင္ TATA ကား ေဈးကြက္ထဲကုိ ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ မူလေဈးကေန ၁၅ သိန္း
ေလာက္က်သြားတယ္။ TATA က ၇၅ သိန္း ေလာက္ရွိတယ္။ ဆီစား သက္သာတဲ့အတြက္
လုပ္ငန္းသုံးဖုိ႔ အဆင္ေျပတယ္"ဟု ကား၀ယ္ေရာင္း ကုိလြင္မင္းစုိးက ေျပာသည္။
Myanmar times
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Post a Comment