(၂၀)မိနစ္ခန္႔တြင္ ေမွာ္၀န္းမီးျပ ေဗာ္ယာသုိ႔ ေကြ႕လာစဥ္ သီလ၀ါMIPL ဆိပ္ကမ္း၌ ေမာ္ေတာ္ကားမ်ားခ်ၿပီး ရန္ကုန္ျမစ္၀သို႔ ျပန္လည္ထြက္ခြာလာ ေသာMalacca Highway သေဘၤာ၏ ဦးပုိင္းႏွင့္ ျမန္ေအာင္သေဘၤာ၏ ၀ဲဘက္ အလယ္ပုိင္းတုိ႔ တုိက္မိၿပီး ျမန္ေအာင္ သေဘၤာတစ္ဖက္သို႔ တိမ္းေစာင္းကာ ေရ မ်ား၀င္ရန္ ေမ်ာပါသြားခဲ့ၿပီးChokey Shoal အေရွ႕ေသာင္ျပင္ (သီလ၀ါဆိပ္ ကမ္း)အနီးတြင္ လံုး၀နစ္ျမဳပ္သြားခဲ့သည္။ ျမန္ေအာင္သေဘၤာေပၚတြင္ သေဘၤာ သား (၁၇)ဦးပါ၀င္ၿပီး တပ္မေတာ္(ေရ) မွ စစ္သေဘၤာႏွင့္ ျမန္မာဆိပ္ကမ္း အာဏာပပုိင္ ေရယာဥ္တုိ႔မွ ကယ္ဆယ္ ခဲ့သျဖင့္ ထိခိုက္ေသဆံုးသူမရွိဟုသိရ သည္။
ျမန္မာ့ေရနံဓာတုလုပ္ငန္းပုိင္ ျမန္ ေအာင္ေရနံတင္သေဘၤာအား ေရယာဥ္ မွဴး ဦးစံတင္ ေမာင္းႏွင္ခဲ့ၿပီး Malacca Highway သေဘၤာအား ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ ေရေၾကာင္းျပမွဴးႀကီး ဦးျမတ္စုိး(Pilot-39) တုိ႔က ေမာင္းႏွင္ခဲ့ ျခင္းျဖစ္သည္။ ထုိျဖစ္စဥ္အား ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန ျမန္မာ့ ဆိပ္ကမ္းအာဏာပုိင္ႏွင့္ အျခားတာ၀န္ရွိ အဖြဲ႕အစည္းအသီးသီးပါ၀င္ေသာ စံုစမ္း စစ္ေဆးေရးခံု႐ုံးအဖြဲ႕ ဖြဲ႕စည္းရန္ စစ္ေဆး သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပုိင္မွ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးခ်ဳိ သန္းေမာင္က ေျပာသည္။
ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပုိင္
Post a Comment