CPA (Cost Per Action) (ေခၚ) PPS (Pay Per Sale) (ေခၚ) CPS
(Cost Per Sale) ဆိုတာ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူ (advertiser) မ်ားက website
တည္ေထာင္သူ (publisher) မ်ားသုိ႔ ေၾကာ္ျငာမ်ားမွ တစ္ဆင့္ user မ်ားက action
တစ္ခုျပဳလုပ္တုိင္း (per-action) တြင္ အက်ဳိးအျမတ္ commission
ေပးျခင္းျဖစ္သည္။ ထုိ action မ်ားမွာ user မ်ား e-commerce site မ်ားတြင္
ေစ်း၀ယ္ျခင္း၊ member register ျပဳလုပ္ျခင္း၊ newsletter signup
ျပဳလုပ္ျခင္းမ်ား ျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။
Site တည္ေထာင္သူမ်ားမွာ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းရုံ၊
ထုိေၾကာ္ျငာမ်ားသုိ႔ user မ်ား click ႏွိပ္ရုံျဖင့္ ပုိက္ဆံရမည္ မဟုတ္ပါ။
ထုိေၾကာ္ျငာမ်ားမွ တစ္ဆင့္ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူ လုပ္ေစခ်င္ေသာ action
တစ္ခုကုိ user မ်ားလုပ္မွသာ site တည္ေထာင္သူ အေနျဖင့္
အက်ဳိးအျမတ္ရရွိမည္ျဖစ္သည္။ ဤ Ad model တြင္ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္္းသူ
(advertiser) အား Merchant ဟုေခၚဆုိႏုိင္ၿပီး website တည္ေထာင္သူ (publisher) အား Affiliate ဟုေခၚဆုိႏုိင္ပါသည္။ ဤ Ad model အား Performance-based Marketing ျဖစ္ေသာ Affiliate Marketing ဟုလည္း ေခၚဆုိႏုိင္ပါသည္။
ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူမ်ားက CPC ကဲ့သုိ႔ ေၾကာ္ျငာအမ်ဳိးအစား၊
ေၾကာ္ျငာပံုစံမ်ား ေရြးခ်ယ္ၿပီးလွ်င္ Commission ကုိ Percentage ( သုိ႔ )
Fixed commission rate သတ္မွတ္ရန္ လုိအပ္ပါသည္။
Website တည္ေထာင္သူမ်ားက မည္သည့္ CPA program
ထည့္သြင္းမည္ကုိ ေရြးခ်ယ္ၿပီး join ရန္လုိအပ္သည္။ CPA ေၾကာ္ျငာမ်ားသည္ CPC
ကဲ့သုိ႔ အလုိအေလွ်ာက္ site ေပၚတြင္ ေပၚလာမည္မဟုတ္ပါ။
Website တည္ေထာင္သူမွ CPA တစ္ခုကုိ join ၿပီဆုိလွ်င္ ထုိ
CPA ပုိင္ရွင္ျဖစ္ေသာ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူမွ လက္ခံရန္လုိအပ္သည္။
ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းသူ လက္ခံမွသာ ထုိ CPA ေၾကာ္ျငာသည္ website တည္ေထာင္သူမွ
သူ၏ site တြင္ ထည့္သြင္းႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ CPA သည္ website တည္ေထာင္သူမွ
သူ၏စိတ္ႀကိဳက္ေၾကာ္ျငာရွင္ကုိ ေရြးခ်ယ္ႏုိင္သလုိ ေၾကာ္ျငာရွင္မွလည္း
သူ၏စိတ္ႀကိဳက္ website ကုိျပန္လည္ေရြးခ်ယ္ႏုိင္ပါသည္။
Post a Comment