ၿမိဳ႕ပတ္ရထားဆုိရင္ တစ္ ရက္ကုိ ၂၅ သိန္း႐ႈံးတယ္။ ဒါ ဆီဖုိးနဲ႔ပဲတြက္ၾကည့္တာ အျခား ၀န္ထမ္းလစာေတြ၊ ရထားလမ္း ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းစရိတ္ေတြမပါ ေသးဘူး။ ရထားေခါင္းျပင္တာ ေတြ၊ တြဲျပင္တဲ့စရိတ္ေတြမပါဘူး။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထားကို အရင္ ထဲက အ႐ႈံးခံၿပီးဆြဲတာ ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕မွာရွိတဲ့ ျပည္သူေတြအကုန္လံုး သက္သက္သာသာနဲ႔ သြားႏုိင္ ေအာင္လုိ႔ပါဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။
တစ္ရက္လွ်င္ အ႐ႈံးေပၚ သည့္ ၂၅ သိန္းအား အျခား ေသာလုပ္ငန္းမ်ားမွ ျပန္လည္ကာ ျဖည့္တင္းေနရေၾကာင္း အထက္ ပါပုဂိ္ၢဳလ္က ဆက္လက္ေျပာ သည္။
““ဒီလုိအ႐ႈံးခံၿပီးဆြဲေပးေန တာ အရင္ထဲကပါ။ အဓိကေတာ့ ခရီးသြားျပည္သူေတြ သက္သက္ သာသာသြားႏုိင္ေအာင္လုိ႔ပါ။ အရင္တုန္းကေတာ့ ရထားခကုိ ၁၀ ပဲေတာင္းတယ္။ ၂၀၁၁ ႏုိ ၀င္ဘာလက်မွ ၁၀၀ ေကာက္ တာ ဒီလုိ႐ႈံးတဲ့အေပၚမွာလည္း အျခားေနရာကေန ေငြကုိျဖည့္ တင္းရတယ္။ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားဆုိ တာအျမတ္ယူလုိ႔မရဘူး။ ႏုိင္ငံ ျခားတုိင္းျပည္မွာလည္း ဒီလုိပဲ အ႐ႈံးခံၿပီးေတာ့ ဆြဲေပးေနတာပဲ။ အျခားအခြန္အခေတြကေနလည္း ျဖည့္တင္းရတယ္။ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား က ဟုိတုန္းထဲက ႐ႈံးတာပဲ””ဟု ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း သြားလာ ေနေသာခရီးသြားျပည္သူမ်ားသည္ ရထားထက္ ကားကိုသာအသံုး ျပဳေနရၿပီး ယခုလက္ရွိတြင္ ကား စီးသူသည္ ၄၀ ရာခုိင္ႏႈန္းရွိၿပီး ရထားစီးသူသည္ ၃ ရာခုိင္ႏႈန္း သာရွိေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ ႏွစ္ ၃၀ စီမံကိန္းထဲတြင္ ပါ၀င္သည့္ အတုိင္း ရထားလမ္းမ်ားအား တုိးခ်ဲ႕ျခင္း၊ ရထားမ်ားအား အဆင့္တင္ျခင္းမ်ားျပဳလုပ္လာ ႏုိင္ပါက ေနာင္အႏွစ္ ၃၀ တြင္ ကားအသံုးျပဳသူသည္ ၄၀ ရာ ခုိင္ႏႈန္း၊ ရထား ၃၀ ရာခုိင္ႏႈန္း အထိရွိလာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိ ရသည္။
ၿဖိဳးေအာင္
Post a Comment